lørdag 20. oktober 2007

Lampwork


Ja, de siste månedene har jeg vært borte fra bloggingen her. Årsaken er at det er blitt endel jobbing.

Jeg får endel å gjøre hver gang det kommer nye produkter i butikken. Det er koselig det altså, og er jo selvforskyldt, men da kommer mye annet i skyggen en stund.

Jeg har i tillegg til å være opptatt av firmaet mitt, vært opptatt av det andre firmaet jeg driver og bygger opp for min mann, vært og lært meg glasskunsten selv.....Lampwork. Det er noe jeg har blitt glad i, men selvsagt er det en kunst å få til, og man må gå den harde veien for å få dette riktig. Jeg skal være tålmodig så jeg kan lage flott glasskunst jeg kan stå for.

Det er så flott å kunne tilby perler som er unike som ikke er masseproduserte. Mange ønsker seg noe ikke alle har, og den tanken deler jeg, da jeg alltid har vært sånn selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag