søndag 16. mars 2008

PÅSKE



Ja, så var det endelig Påske igjen....har gledet meg masse til Påskepynt, skolefri, jobbfri, barnehagefri, Kvikk-lunsk, Appelsiner, Pysjamasmorninger og Late Dager;-)

Vi laget noen Engleegg, og de ble bare bedårende:-). Vi skal lage flere nå i påsken, men legger ut bilde av min første. Han har en liten historie med i bagasjen allerede, så derfor er han degradert.....han har mistet et par kuler i krona si stakars, men tiden leger alle sår heter det, så han kommer seg nok på bena igjen om ikke lenge;-)

Om det er innom noen Bloggvenner, så ønsker jeg dere en riktig God Påske!

Husk å kos dere i disse feriedagene for de som har fri, og jobb mindre for de som MÅ jobbe;-)

6 kommentarer:

  1. Hei:)
    Kom på jeg fikk link til bloggen din, så må jo titte innom da ;)
    Masse fint her, skal se og lese mer etter hvert. Fint forum også.
    Ha det fint og god påske:)

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg!

    Så kos med besøk i bloggen min:-)
    Tusen takk, og skal bli litt flinkere til å oppdatere;-) Ja vi har jo ønsket hverandre god påske noen ganger vi nå da, men fortsatt en God Påske får jeg vel si da hihi og vi snakkes!

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Hei...
    Takk for titten på bloggen din..det var en koselig side her..og engleegget var jo skikkelig nusselig..
    Må nok innom her igjen å se mer senere ja..
    Takk for at du tittet innom min blogg også...
    Hilde

    SvarSlett
  4. Hei Hilde

    Og takk for det. Ja, han var fryktelig søt, og han har det sikkert godt der han kom. Regner med det. Ikke noe heldig bilde av engelen her men flere egg er laget så bilder får komme siden.

    I dag har vi laget Stetteglass ringer med perler, og både far og barna deltok, så det var hyggelig hobbylering midt i uken, men det er jo så fort gjort egentlig.

    Velkommen igjen skal du være og takk for besøket

    Hobbyhilsen fra Lillian

    SvarSlett
  5. HAr du laget dette eggetefatet selv?
    *imponert*

    SvarSlett
  6. Hei Tordenlill:-)

    Og tusen takk for besøk, det var da hyggelig;-)

    Jeg har laget Engleegget som sitter i eggefatet, ikke selve fatet nei, men jeg driver også med keramikk etc, så hadde jeg hatt formen eller annen leire hadde jeg nok kunnet lage et eggefat også, det var jo faktisk en god idè;-)

    Forresten flotte bilder du hadde tatt av de gamle husene, glemte helt å si det, det ble litt sent så glemte å kommentere det.....

    Ønsker deg en flott uke, og gode dager!

    Og på "gjensyn"

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag