søndag 27. juli 2008

Jeg er blitt Tagget av Rosa

Og skal fortelle hva sommermusikk jeg hører på.

Min klare favoritt må jo da bli Fabrizio Faniello...synes ikke videoene er så flotte, men han er jo en skikkelig kjekkas da;-) Sangene hans er veldig romantiske





SMEEEELT......og det er IKKE varmen hihi



Ellers er jeg veldig glad i Westlife. Denne har jeg sunget endel på konserter, og det gir en liten frysning med 4 stemmer!!







Carola med När Löven Faller og Himlen i Min Famn er en favoritt...ellers har hun mange fine.





Dette er en av de låtene jeg får gåsehud av.....Celine Dion









Smokie er også min favoritt.....Naked Love...;-)











+++++mange mange flere av disse kjekkassene.....


Eagles er et must på øret i sommervarmen ;-)







Hører masse på ZZ-Top



Det symbolet han kaster opp i luften er en Sølvfarvet ZZ Top nøkkelring, som jeg fikk tak i i 1990, den er ikke laget i så mange eksemplarer og er et klenodie for meg!! Jeg vet ikke hva den kan være verdt, men ingen har hittil klart å få den ifra meg ;-))

Dette er en skikkelig go`låt av ZZ Top...



ABBA....I Believe In Angels.....og The Winner Takes It All. Nå må det også sies at jeg har elsket ABBA siden jeg kunne synge. Jeg hadde opptredener hjemme og jeg ble helt i ekstase når jeg fikk en egen stor kopp hvor det sto ABBA. Tror jammen den er bevart i disse 30 årene!!






Terry Jack med Season In the Sun (helt herlig)



Nazareth med Love Hurts....



Noe Dio med Holy Diver er RÅÅÅ...og Rainbow In The Dark





++++++ lista er så lang, for er veldig glad i musikk......

Også skulle jeg tagge 5 stykker. Alle er vel på ferie og har ikke så mange bloggere i listen ennå, men får ta kjære Hilde igjen da, Mavir er uten nett pga flytting, men kommer snart igjen forhåpentligvis, så da blir det de to for denne gangen dessverre, men tok iallefall imot utfordringen ;-)

5 kommentarer:

  1. Er du født i Tyren? Vet ikke om tegn har noe å si, men vi har jo litt lik musikksmak også..;) Han der første du nevner har jeg ikke hørt om, men "gamlekara" er diggbare enda :) Hører også på Celine Dion litt, har ikke gjort det før nå siste året. Samme med Westlife. Men jeg er ikke kresen, lytter til det meste:)
    Skal prøve å søke på han der Fabrizio-en din, høres som en fløtepus ja;)

    SvarSlett
  2. Nei, jeg er Tvilling jeg, og stolt av det;-) Min mor er Tyr, og vi går overhodet ikke sammen, og har aldri gjort det heller.

    Ja, nå mener jeg at stjernetegn har mye å si, men helt klart har det mye med andre ting å gjøre også. Datoen man er født har jo også noe å si, og med de forskjellige datoene så er folk forskjellige.

    Jeg kjenner blandt annet veldig mange Skorpioner, og ALLE uten unntak er like...det er skremmende. Alle trekkene, personligheten, det typiske egoet +++ som jeg ikke går innpå her

    Ja, vi er nok like der at vi er nesten alt-etende innen musikk, jeg kan styre meg litt for Kurt, men som jeg sier....NESTEN altetende *ler*

    Takk for besøket og velkommen igjen!

    SvarSlett
  3. OIDA....det tok litt av dette
    gitt (upps!) 28 låter ble det da, og jeg kunne tatt med så mange flere...men dette får holde. Fant plutselig ut hvordan jeg gjorde det når jeg så hvor linken lå, så da ble det en ordning. Veldig godt å vite til neste gang, siden jeg er registrert på YouTube pga Lampworken. Blir nok mye mer musikk her inne fremover nå når jeg har lært meg å laste ned musikkvideoer etc....

    Håper eventuelle gjester her inne også kan få litt glede av musikken her inne da...

    SvarSlett
  4. Vi har ikke krangla for mye vi enda da heldigvis ;)
    Har ei søster som er tvilling, vi går godt ihop. Jeg er født 15 og ho 24 samme mnd. Det var nå godt jeg ikke var skorpion..;) Håper Tyren er litt greiere.. Vet vi skal ha sans for det vakre, og det kan stemme.Ellers har jeg lite greie på slike ting egentlig.

    Mye musikk du har funnet. Så mye jeg har med Celine Dion, men ikke hørt den første der! Er ei stund siden jeg har hørt på henne nå da, kanskje dette var noe nytt.
    Liker gamlakar her også;) Det gikk litt i tull for meg med avspillingen nå, enten det er pc-en, nettet eller youtube, men skal se litt etter hvert. Takker for titten, elsker gamle musikkvideoer, artig å se igjen:)

    SvarSlett
  5. Nei, kjære deg, vi har jo aldri kranglet vi da hihi...vi er bare perlevenner vi!! Er nok mer den kjemien tenker jeg og om man lever på den positive eller den negative siden av tegnet sitt....det er sånt man finner ut ved hjelp av Numerologien ....altså læren om tallene. Alle har vi jo våre egne tall. Astrologien må jo benytte Numerologi for å sette opp sine fullstendige kart pga at de bruker tall flere steder for å finne ut av ting. Jeg bruker ikke astrologi noe særlig har aldri vært fullstendig syns jeg, men når jeg kom over og studerte numerologi fikk jeg helt bakoversveis...det stemmer så utrolig godt. Så har satt opp litt på venner og familie og det er fryktelig gøy. Finner ut mye mer i dybden og ikke sånn generelt som det er i astrologi, hvor masse kan stemme uansett liksom. Blir for vagt for denne damen det gitt;-)Du har sans for vakre smykker og perler iallefall, det kan jo alle se. Savner nye kreasjoner fra deg, men håper du bruker tiden og energien din godt på andre ting i sommer R.

    Ja, den sangen fra Celine heter "Think Twice", og den er veldig fin. Tror ikke den er ny nei, for har hørt den mye...

    Koselig at du fikk litt av hva du liker her inne da. Da regner jeg utfordringen for godkjent hihi

    Ønsker deg gode dager.

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag