tirsdag 16. juni 2009

Ja, jeg har stikki nesen ut av stuedøren......faktisk

Om vinteren går jeg i hi, akkurat som enkelte andre *ler*, men enkelte ganger stikker jeg hodet ut av stuedøren jeg også, når det er litt mildere i været;-)

Jeg elsker naturbilder, så jeg har tatt tre bilder som ikke er så gamle. Et nå på senvinteren og to nå i våres. De er ikke redigert på noen som helst måte, for det betyr bare at jeg må lære meg programmet;-) men jeg har fått ned størrelsen på de.

Først ett bilde med utsikt fra stuen vår. Her går det endel dyr som katt, rev, rådyr, grevling, elg.... og det er blitt sett gaupe her også!




Her er også fra stuedøren mot et par trekroner med den lekre solnedgangen



Her er det tidlig vår men alikevel så grønt og skjønt. Kontrastbilde! Uværsskyer v. lekker mørkegrønn Norsk natur




Legger til et bilde til. Her på vei til Gruvene

2 kommentarer:

  1. Hei! Så gøy at bloggen din er aktiv igjen!
    Ha en super helg! :-)

    SvarSlett
  2. Heisann:-)

    Så hyggelig med visitt på en fredag;-)

    Ja, her er det blitt liv igjen, har fått laget litt smykker og papirting også som jeg skal legge ut..kan jo ikke bare skravle heller hihi, selv om vi tvillinger er kjent for skravla vår;-)

    Ha en god helg
    Sommerhilsen med stenk av lyn, torden og regn;-)

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag