fredag 10. juli 2009

1. Kommunion

Noen venner skulle ha 1. Kommunion for sin lille datter, og vi var invitert. De ønsket seg penger, og i den anledning ville jeg gi pengene i noe annet enn en vanlig kjedelig konvolutt. Derfor laget jeg en gavebox som hun senere kan bruke til å oppbevare det hun ønsker.

Dette er forsiden. Det ble litt avkapp når jeg laget boxen, så med det ene avkappet som jeg hadde klippet av arket først var det ferdig preget på sidene så når jeg brettet den ble det akkurat så jeg kunne legge pengene inni den, så da ble det en "pengetag" ;-)



Dette er baksiden. Her har jeg hengt en charm hvor det står "Made With Love" på sommerfuglen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag