onsdag 2. oktober 2013

Prøv nye Fribol Hoste/Hals med lakrissmak!


Jeg er så heldig at jeg skal få lov å prøve denne, og jeg gleder meg til å få den i posten :)
Dette er jo tiden å få influensa, så jeg håper den fungerer så godt som det høres ut.

Og i tillegg er den sukkerfri, som passer perfekt for meg som har diabetes, og ikke nok med det - min favorittsmak LAKRIS!

Her er litt av det som blir skrevet om produktet:

"Dette er et helt nytt Hoste/Hals drops med lakrissmak som lindrer effektivt i halsen ved forkjølelse, og ellers ved halsvondt. Dropset gir også en frisk følelse i nese, dersom det tetter seg til. Dropsene inneholder gode råvarer som er kjent for sine forfriskende og lindrende egenskaper. Fribol Hoste/Hals dropsene er sukkerfrie, og skader derfor ikke tennene dersom man tar et drops etter tannpussen om kvelden.

Fribol Hoste/Hals dropsene kan spises av diabetikere, glutenintolerante, gravide og andre som ønsker et sunnere alternativ uten sukker. Innholder fiber og er søtet med sukralose. En boks inneholder 60 g."

Høres helt perfekte ut!


Nå er det bare å vente på postmannen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag