torsdag 1. november 2007

Englelys



Ja, da har jeg endelig fått laget et englelys. Denne engelen er bare helt skjønn!!
Jeg har en forkjærlighet for engler, og var i mitt ess da vi var så heldige å få være på et veldig flott og intimt hotell i Sverige. Det var englestatuer og englelysestaker i alle rom....det var en spesiell atmosfære der.

Har vært på mange hoteller, men aldri sett så flott dekor noen gang.......

Legger ved et bilde av Englelyset og ett av de mange Englebildene jeg tok på mitt siste hotellopphold.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig flott side du har fått deg!!! Stolt av deg jeg!! *kjempeklem*

    SvarSlett
  2. Hei

    Og tusen takk skal du ha. Så flott at du ville besøke min lille blogg:-) og velkommen tilbake!!
    Stor klem tilbake og ha en flott uke!

    Hobbyhilsen

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag