onsdag 7. november 2007

Ingen store hobbyprosjekter i dag......





Ja, i dag er det ingen energi, så jeg får ta en hviledag i dag. Har forøvrig vært og fått tak i meg hele tre antikviteter......nesten like siden to er til småjentene og en til butikken. Skal ha forskjellige produkter i den sammen med levende lys, blir sikkert veldig stemningsfult nå i mørketiden;-)

Har forøvrig begynt å lære å strikke meg sokker, eller rettere sagt, jeg skal prøve å lære meg å strikke sokker. Har aldri prøvd før, og driver nå og prøver å huske når jeg strikket rett og når jeg strikket vrang på den tingen de kaller bråt.....det er jo da leggen på sokken.

Bilde kommer kanskje senere om de egner seg på trykk da hihi....men er da ikke så nøye heller jeg da, jeg legger de vel ut uansett hvordan de blir seende ut også jeg;-) Er ikke så nøye vettu.....

I går fikk jeg to gode nyheter på en gang også....da var det hæla i taket osv.....
Fikk to nye leverandører så nå blir det to nye produktgrupper i butikken.....skal ta inn kort og scrappeutstyr og Lampwork utstyr. Så dette blir fint. Men siden jeg velger å ha mange produktgrupper velger jeg ut endel fra hver. Kommer godt med når vi nå skal fortsette prosjektet med å lage butikk i tillegg til Nettbutikken. Det blir veldig koselig når vi blir ferdige.

Ellers er det oppstart på dans på kulturskolen her i kommunen i dag, og begge jentene ville begynne, så må jo dit en tur i kveld. Etter det skal jeg bare slappe helt av.

2 kommentarer:

  1. Hei Magica;o))
    Nå har jeg tittet lenge på bloggen og butikken din, og gud så mye flott!
    Sååååå mange fine annheng og stempler da;o))
    Også så fint englelyset ditt ble! Du kan det meste du vel....;o))
    Håper du får laget mange flere lys nå da, og at du får en herlig førjulstid med dine nære og kjære;o))

    Klem fra AnnePanne

    SvarSlett
  2. Næmmen er du på en liten bloggtur du da hihi.....tusen takk skal du ha AnnePanne, så koselig med et lite førjulsbesøk ;-)

    Joda lyset er flott det, men har satt opp gjerde en meter i diameter rundt haha.....blir ikke så fornøyd med at det synes at det er smeltet, men jeg jukset litt og brukte kniv, da gikk det fortere.....jeg er tvilling jeg altså...mange jern i ilden og ting skal skje.....i går helst :-))

    Hadde besøk av en hobbyven i kveld, men laget ikke en eneste ting, så nå er det virkelig dødt på denne fronten, men har laget store englelys til familien til jul så kan ikke klage. Men ble bare engler da, men skal få laget noe av de flotte serviettene du sendte!! Og husk, tilbudet står ved lag, du vet pm`en min om du vil ha pakke ;-)

    Ha en koselig og produktiv førjulstid!

    Hobbyklem fra Magica

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag