onsdag 18. juni 2008

Amadeus






Har helt glemt å legge inn bilder fra vi var i Amedeus Dyrepark i Hedmark.

Det var så mye flotte dyr der. Alt fra søte kameler til store Moskusokser. Jeg holdt en kvelerslange og den var jo "søt";-)

Snuppa mi ville så gjerne holde den, så mor selv måtte tenke lenge på den.....jeg hadde jo lyst selv også, men da måtte jeg psyke meg opp en stund, gå en tenkerunde der inne, men jeg fikk bare mer og mer lyst i stedet for mindre og mindre, så det var bare en-to-tre-hopp, så holdt jeg den....
Den brune oksen var helt bedårende med sine skjønne øyne som en nesten bare kan skimte bak den lange panneluggen
Amadeusparken kan anbefales




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag