fredag 20. juni 2008

JEG ER BLITT UTFORDRET


Jeg er blitt utfordret av Rosa, og skal skrive en alfabetisk beskrivelse av meg selv....phu.....DEN er ikke så enkel, men min mann kom med et par hjelpende ord i kveldingen, så utfordringen er selvsagt tatt, og resultatet er ferdig;-)

Alternativ, Antitålmodig, Allerede passèrt 30, Arachnofobi, Arbeidsnarkoman, Alltid tenkende, Argentinske venner har jeg, Autobanen har jeg kjørt, og den er oppskrytt;-)

B-menneske, Blogger, Borte-bra-men-hjemme-best;-), Blondt langt hår med bølger/krøller,
blomsterelsker, Badenymfe og Badestrandjente, Badstu er herlig, Bereist, Barn- og Ungdomsarbeider, Bestemt, Broderer

Chabby Chic - stil, Cabriolet-bærte, Canada har jeg vært

Danseløve, Detaljert, Drømmer, Designer, Dyreelsker, Danmarks strender har jeg vært mye på, Daytona Beach har jeg vært

Empatisk, Elsker barn, Elskverdig, England har jeg vært, Everglades har jeg vært mye

Forferdelig hjelpsom, Filosofisk, Flørtete, Følsom, Flyskrekk (etter jeg fikk barn, ikke før, da elsket jeg å fly til utlandet), Frihet under ansvar

Glasskunstner, Glemsk, Gla`jente, Gift

Humoristisk, Hopper gjerne i høyet, Hundre og seksti seks cm høy, Hotel Cæsar-fan, Høydeskrekk, Håpefull, Hekler

Ironisk, Interiørdesigner-freak, Ikke-rølper, Ikke-røyker, Intuitiv, Island har jeg vært, Interstate har jeg kjørt mye, Indianere elsker jeg

Jernvilje (ifølge min mann,-)), Jente

Kone, Kjærlig, kontorrotte, Kreativ (også ifølge min mann), Konsekvent for det meste

Lidenskapelig, Ler høyt, Lyse blå/grå øyne, Leser mye, Lærer har jeg jobbet som

Moderlig, Musikk-elsker, Mor, Macro-fotograf, Mote-uavhengig, Miljøbevisst

Nøye, Nettbutikkeier, Noen kilo for mye, Nederland har jeg vært (besøkt Onkel)

Optimist, Ordensmenneske, Organisatorisk

Pålitelig, På-kanten, Positiv, Post-It-avhengig, Praha har jeg vært, Psykologi-utdannelse, Pedagogisk utdannet, PU har jeg jobbet litt med

Q-tips-avhengig

Rettferdig, Real, Reiselysten, Ryddig

Snill, Selvstendig, Sanger, Stuegris, Sosial, Smirnoff-Ice-bærte;-), Sta, Salat og Pasta-elsker, Stempelgal, Serviettgal, Spania har jeg vært, Støttekontakt har jeg vært, Samfunnsengasjert, Streng, Strikker

Tullete, Tobarnsmor, Tvilling, TV-kjæreste med Kongen av Queens ;-), Tyrkisk Bad-elsker;-), Tyrkia har jeg vært, Tyskland har jeg vært

Uvanlig skravlete, Undrende, Usosial til tider, USA har jeg vært mange ganger

Vimsete, Vilter (ifølge min mann)

Waldorfsalat-hater;-), WeekendLover (hilsen min mann. Jeg snakker mye om helg og lite om uke;-))

X`er er jeg ferdig med

Yes, Jeg snakker flytende Engelsk;-)

Zzzz.....lenge om morningen om jeg kan;-)

Ærlig

Økonomiutdannelse, Økonomisk, Ønsker meg MC

Åpen, Åndelig

Dette får rekke for denne gang;-). Så er det sånn at jeg skal utfordre noen igjen, og da må det bli HildeA, henne vil jeg lære mer om:-)

4 kommentarer:

  1. OiiiiiiiOiOiOiiii :D her var det fyldig alfabet ja :D Og ikke så værst å ha en kontrollør i bakgrunn som du har i gubben, liksom en CV det vet'u Hehehe :D

    Er nesten våken her... Kaffekopp nr 2 på vei inn i de indre organer nå å da bruker jeg å aklimatisere kroppeloppen snart... tar litt tid det der fra ligge til sitte osv... må tilåmed bruke briller en stund før kroppen har orden på sysakene sine ('o') underlig... Ser ut som ei buruggle med dem på nesa om mårran Hehehe :D))))))

    SvarSlett
  2. Åh, hjelpes meg.....hehe, men jeg tar den jeg vettu...
    Men rekker ikke nå i helga,s å det må bli over helga ja....

    SvarSlett
  3. Åhhh...Cata, du får alltid frem latter`n i meg du...Skjønn er du:-)

    Kos deg med kaffen din du å se gjerne ut som ei burugle om du føler for det hihi, ikke at jeg kan fatte og begripe hvordan du kan forvandles til ei, så vakker som du er!?

    Men godt du er oppe og regner med du er i full sving nå når klokken er rukket å bli fem om eftan *ler*

    Skal innom deg en tur igjen i kveld etter at Englene har fått lagt seg. Må få plantet både Plomme og Morell nå i dag, så får Druene og blåbærene komme i morge, også ble det både Lavendel til tørking og vakker Rosa Mandaring i en nydelig ferskenrosa farve

    Ja, Cata, min mann hadde mange positive ord å komme med han hihi...men han mente også at jeg skulle hatt Psykolog ;-( Jeg er visst ikke så klar over alle de "flotte" evnene mine *ler* men jeg fikk da en fyldig beskrivelse da, du har rett i det, men da regner jeg med at den også blir godtatt av Den Kloke Dame vest i landet hihi

    Ønsker deg en strålende helg videre, og håper du har noe å kose deg med innabors også, ja bortsett fra kaffe da, men shit au, man lever da bare en gang, så bøtt innpå du med god samvittighet;-)

    Vinker Vakkert i Sommervinden (her blåser det litt vel mye), men det er sikkert bare fordi vi driver og planter *ler*

    SvarSlett
  4. Hei Hilde:-)

    Så jeg fikk lurt deg hit ja *ler*

    Jeg visste jeg kunne regne med deg, så tusen takk for at du tar det på strak arm!

    Selv om du blir utfordret, så skal det da ikke være noe press da, så gjør det akkurat når du har ork du, jeg vet du har mye annet å gjøre også, men tenkte du trengte et lite "avbrekk" hihi

    Du må ha en fortsatt flott helg, og håper du hadde det koselig i går. Har ikke fått besøkt siden din ennå, men tar turen i kveld:-)

    Sommerklem til deg

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag