torsdag 25. september 2008

Høst oppdatering

Da er høsten her, og verden rundt en blir plutselig mer farverik.....solen er på besøk med ujevne mellomrom, og glad er jeg bare den er her i det hele tatt.

Jeg har brukt tiden godt, og startet for alvor opp med å gjøre noe i huset. Ett av rommene på listen er så og si ferdig, så ferdig at det er i bruk igjen, og godt er det. Nå starter vi på rom nr 2, og har som mål å være ferdig i midten av Oktober. Men nå må det sies at samtidig som vi konsentrerer oss om ett og ett rom, så gjør vi ting ellers i huset. Kjøkkenet og husets butikklokaler jobber vi med innimellom når vi har tid....så vi gjør ikke bare en ting av gangen;-)

Musikk hører med til hverdagen, så legger inn en sang nå i høstmørket. Sia med "Electric Bird"

1 kommentar:

  1. Heisann..etter litt (eller mye) tenking, kommer jeg jo endelig på hvem du er, og ikk minst hva jeg har glemt!!!*flau* Har slettet min profil på hobbyforumet for lenge siden, så din siste pm må ha godt meg hus forbi. Jeg skylder deg jo servietter, fikk jo så flott pakke av deg ifjor. Uff, dette er pinlig..
    Men jeg har som sagt slettet min profil og da gikk vel din adr også bort. Kan jeg få den igjen, så skal jeg få de avgårde fortere en "svint"(Evt mail adr). Beklager så mye, godt du fant meg og kunne minne meg på det. Og tusne tusen takk for serviettene, husker ikke om jeg takket for de heller jeg.

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag