torsdag 4. juni 2009

Tørker Støv Av Bloggen......

Ja, denne bloggen har blitt oversett de siste 9 månedene:-/

Nå er det atter engang juni og jeg håper nå at det blir en fin sommer, og at vi får mye ut av tiden fremover.

Det har vært endel å bedrive tiden med, og vi fortsetter også å pusse opp huset. Samtidig har vi fått et større problem med Landstedet vårt i Sverige like før jul, og de har ikke fått ordnet opp i ting der ennå, så det har tatt et halvt år det også!!

Nei, nå blir det godt med sommer, varme, sol, grilling, bading og forhåpentligvis masse positivt som skal skje.

Mulig det blir noen endringer hos oss også, men det er ikke ferdig diskutert ennå, så vi får se hva som skjer.....

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelige kommentarer.
    Det bildet du kommenterte på er redigert bittelitt, har lagt på litt slør. Men ellers har jeg egentlig ikke gjort noe spesielt.
    Har Canon EOS 450D og er stor fornøyd. Ønsker meg selvsagt mere utstyr, men det får komme etterhvert.

    Har laget fotoblogg hvis du har lyst å sjekke ut flere bilder: http://tropicos-foto.blogspot.com

    Besøk meg gjerne der!

    Håper du finner litt inspirasjon i bildene mine! :)

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for hyggelig besøk i bloggen. Det er tørket støv her før du kom også gitt *ler*

    Ja, jeg måtte jo titte på den linken og gud så nydelige bilder *dååån* Jeg må være litt mer på farten har jeg funnet ut....selv om det er masse lekre solnedganger og dyr etc rundt eiendommen her så gjør det seg å ta litt ferieturer i ny og ne også;-)

    Det kameraet ditt har jeg hørt masse om og mange har det, jeg har et fuji FinePix S5600, ikke så ueffent det heller men jeg er dessverre allergisk mot bruksanvisninger (tror det kan være papiret hehe) så jeg kan ikke stille det inn, men jeg MÅ jo lære engang får en tro;-)

    Har aldri vært med i sånne blogcandy før men prøver å se om jeg gjør det riktig jeg...spennende! Ønsker deg en flott uke

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag