fredag 10. juli 2009

Avskjedsgave til Frøken Elene


6-åringen vår har hatt et fint år sammen med Elene, og nå fikk vi den triste beskjeden om at Elene skulle flytte og dermed slutte. Dette var trist, og i den anledning ønsket jeg å gi henne en gave fra oss som takk for det fine året vi har fått sammen. Vi kommer til å holde kontakten med både henne og hennes samboer som min datter har fått et veldig godt forhold til.

Jeg har laget en perle som tar utgangspunkt i Ying Yang, og har laget hjerter istedet for dotter på den. Denne satte jeg på en skinnsnor og brukte teknikken med å knyte snoren på seg selv på begge sider, så den kan justeres ut og inn, så den kan brukes uten lås;-) Smykket ble lagt i en sort fløyels smykkepose. Jeg laget også en gaveeske med engel på og selvsagt en charm hvor det står "Made With Love". Har brukt organzabånd i brunt med gullshimmer.



2 kommentarer:

  1. Wow, it's beautiful! Love the color :)

    Kokica

    SvarSlett
  2. Oh...Thank you so much Kokica. Nice of you to comment my giftbox. Hugs from Norway:-)

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag