lørdag 11. juli 2009

Ryddet og vasket i bloggen min i dag:-)


Ja i dag har jeg gått igjennom bloggen min og gjort endel endringer. Jeg har slettet et par ting som var helt overflødige nederst i bloggen. Jeg har fått meg en oversetter for å være litt ålright mot mine utenlandske lesere;-) og jeg har hentet meg en riktig så flott ny klokke i klassisk Elvis-look :-))

En ny teller har jeg skaffet meg og også en online teller. Så her har det blitt litt sommerrengjøring i dag.

Har ikke laget ferdig noe hobbyprosjekt ennå, så jeg får heller oppdatere med nye ting siden. Ønsker alle som er innom en flott helg. See you:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag