fredag 16. oktober 2009

Da har jeg fått meg en ny hobby

Ja, da har jeg begynt å lage bilder. Dette er den aller første. Skal nok bruke dette til både butikken min og til kort/scrapping:-)
Ellers er jeg nå ikke på bena riktig ennå etter operasjonen, da det ble komplikasjoner for litt over en uke siden da operasjonssåret hadde åpnet seg og de måtte skjære litt til :dååån: så nå måtte jeg bare ha noe å drive med fra sengen som var både gøy og sunt:-)



Jeg ville også prøve å se om det gikk å lage en banner til Nettbutikken, men lagde en enkel men flott alikevel, kan jo tilføre et par ting etterhvert hvis det er denne jeg skal bruke. Det var mest for å prøve meg frem litt;-)



Siden det er mer og mer høst for hver gang jeg må ut til legevisitt, som er annenhver dag, og jeg ikke får tatt bilder av alt dette vakre eller av jentene mine eller samlet vakre blader, så tok jeg høsten inn i stua og lagde et lite Høstbilde istedet



Og dette er min 4





7 kommentarer:

  1. Takk for den koselige kommentaren i bloggen min:-) Herlig blogg du har! Heidi

    SvarSlett
  2. Takk det samme Heidi, og takk for besøket;-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min...Så stilige bilder du har laget.

    SvarSlett
  4. Tusen takk Monica. Er i startfasen, å får vi se om det blir litt mer avanserte om litt ;-)
    God helg

    SvarSlett
  5. Hei Magica,fine bilder du har laget,nå følger jeg bloggen din,jeg har endelig fått startet min nye blogg,ha en fin helg,klem fra tornerose aka Betsy

    SvarSlett
  6. Heisann Betsy, så koselig å se deg her også :) Jeg er så amatør som jeg kan få blitt, og det stoppet nok dessverre opp da jeg ikke klarer å lære dette :(

    Kan ikke huske sist jeg hadde problemer med å lære noe, men dette var ikke lett. Jeg får ikke inn programmer på dataen min og når det ikke fungerer så slutter jeg med ting jeg vettu :D Dumt egentlig, for jeg hadde hatt godt av å pusle litt med sånt vet jeg. Skal innom bloggen din jeg nå å se hva du driver med. Vi "sees" :)

    SvarSlett
  7. Hei, jeg syns ABSOLUTT at du skal fortsette med å prøve deg frem på dataen. Syns bildene dine er superflotte, og det siste her er jo rett og slett superstilig!!! Kan godt tenke meg å "stjele" bildet for et kort en gang i fremtiden :D Takk for at du deltar i min bloggcandy og for at du sprer ryktet videre :) Mvh Lisbeth (arg,du har ordbekreftelse.. håper jeg får det til)

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag