lørdag 12. september 2009

Gave fra Tanja



Jeg fikk en stooor konvolutt med gamle strikkeoppskrifter av ei på et hobbyforum. Vi kjenner hverandre ikke privat, men har jo kjent til hverandre i et par år nå. Hun skulle gi bort endel oppskrifter og jeg var heldig som fikk de. Når pakken kom, ble jeg jo superoverrasket når jeg så at hun hadde lagt ved et lekkert pinnal hun selv har sydd, snille Tanja :-))) At det går ann. Jeg har jo siklet endel på de lekre pinnalene og alt hun klarer å trylle frem med symaskinen sin, og her har hun satt seg til å sy et til bare meg *smelt* Jeg har fryktelig lyst på et par andre ting hun har laget, men har måttet vente litt pga operasjonen. Vil ha det overstått så jeg ser hvordan ståa er etterpå. Jeg har også garn for over tusen kroner jeg har på vent også, og det er til en lekker lang kåpe i Fairytale garn. Superlekkert, og håper jeg kan få startet på det når bare ting blir normalt igjen.

2 kommentarer:

  1. Dette var en flott gave å få:) Håper at alt har gått bra med operasjonen og at du snart er på beina igjen:)

    SvarSlett
  2. Ja sant det Agnetha. Godt å få et sted å samle pinnene altså. Tusen takk, jeg en virvelvind har nå ligget i over en uke så det er ikke min favorittsyssel men, kommer nok på bena om ikke lenge håper jeg. Ønsker eg en flott helg:-))

    SvarSlett

Hei kjære Bloggjest:-)
Tusen takk for at du ville besøke bloggen min, og takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg:-)
Ha en fortsatt flott dag